7. ROTA VIII. Přerovský festival DL 2012 - Fun Open 200m (3. místo) + 1000m (3. místo)
PŘIHLÁŠENÍ DO INTERNÍ SEKCE

03.-04.11.2012 - Teambuilding Vol.II - Penzion U tří veverek - Jeseníky
29.09.2012
- Festival DL & BurčákFest Znovín Fun 200m+50m - Znojmo (Dyje) -
1.místo 200m Neoficiální mistrovství Evropy (z 11) + 3.místo 200m (z 17) + 11. místo Neoficiální amatérské mistrovství světa (z 34) + osmifinále Gladiátorský večerní závod
18.-19.08.2012 - Hanácký festival DL GP+Fun 200m+1km - Kojetín (Morava) - 1.místo 200m FUN (z 20) + 4.místo 1km FUN (z 20)
23.-24.06.2012 - Festival DL GP+Fun 200m+1200m - Hran
ice n.M. (Bečva) - 5.místo 200m GP (z 21) + 2. místo 200m FUN (z 10)
26.-27.05.2012 - Přerovský festival DL Fun 200m+1km - Přerov (Laguna) - 3. místo 200m (z 16) + 3. místo 1km (z 13)
12.-13.05.2012 - Pálava Dragon Open ČP+GP+FUN 200m+500m+2km - Pasohlávky (N.Mlýny) - 2. místo 200m FUN (z 5) + 18. místo GP+ČP MIX (z 24)
10.02.2012 - Teambuilding Vol.I + Termínovka 2012 - Olomouc

Realizované závody a akce 2011
12.-13.11.2011 - Teambuilding Vol.III - Chata pod Bukovinami - Horní Bečva
24.09.2011 - Festival DL & Burčák Fest Znovín Fun 200m - Znojmo (Dyje) - 1. místo 200m Pohár řeky Dyje + 2. místo Neoficiální amatérské mistrovství světa + semifinále Gladiátorský večerní závod
20.-21.08.2011 - Hanácký festival DL Grand Prix + Fun 200m+1km - Kojetín (Morava) - 1. místo 200m FUN + 1. místo 1000m FUN
13.-14.08.2011 - Trenčianský festival DL Grand Prix 200m+1km - Trenčín, SK (Váh) - 1. místo 200m FUN + 7. místo 200m GP + 1. místo 1000m FUN + 7. místo 1000m GP + 5. místo 5700m GP
25.-26.06.2011 - Festival DL Grand Prix + Fun - Hranice n.M. (Bečva) - 3. místo 200m GP + 6. místo 1200m GP + 2.místo 200m Fun
21.-22.05.2011 - Přerovský festival DL Fun - Přerov (Laguna) - 3. místo 200m + 2. místo 1km
25.03.2011 - Teambuilding Vol.II - Olomouc
11.02.2011
Teambuilding Vol.I - Olomouc

Realizované závody 2010
29.-30.05.2010 - Přerovský festival DL - Osek n.B. (Jadran u Oseckého jezu) - 2.místo Fun Open
26.-27.06.2010
- Festival DL Grand Prix - Hranice n.M. (Bečva) - 3.místo Fun + 3.místo Grand Prix
17.-18.07.2010
- Pálavský festival DL Grand Prix - Pavlov (N.Mlýny) - 13.místo 200m + 10.místo 1000m
25.09.2010
- Festival DL & Burčák Fest Znovín - Znojmo (Dyje) - 6.místo Fun 150m

Realizované závody 2009
13.-14.06.2009 - Přerovský festival DL - Přerov (Laguna) - 4.místo Fun Open
25.-26.07.2009
- Pálavský festival DL Grand Prix - Pavlov (N.Mlýny) - 12.místo 200m + 19.místo 1km
05.09.2009

Bubik Markéta - kapitán týmu
608 739 088 / maky@dracilode.com

DRACI NA HANÉ KOJETÍN

Draci na Hané 2012 - plakátLetošní kojetínský víkend bychom mohli srovnat s letošním přerovským víkendem, kdy nám v závěru závodů vyloženě přálo štěstí. Zpočátku se nám ani na jednom tomto závodu nedařilo, ale nakonec se vše v dobré obrátilo. Je to opačný postup jak u většiny našich dosavadních závodů, kdy jsme měli skvělé sprintové rozjížďky a vedli průběžné pořadí, a následně jsme pokazili finále. Po třech sobotních rozjížďkách průběžně jedenáctí z dvaceti, po nedělní čtvrté rozjížďce v nejrychlejší dráze průběžně třetí, ve finále A opět v nejlepší čtvrté dráze, a z toho všeho nakonec vítězství! Co k tomu dodat...:-)

Bohužel jsme opět museli posádku výrazně doplňovat externími náhradníky, kdy dva z nich jsme si vypůjčili jen na sobotu, a tak jsme do závodu opět nastupovali s menšími nadějemi na pohárový výsledek. Každá posádka závodila ve všech čtyřech drahách, aby nebyl patrný handicap rozdílných drah. První dráha byla nejhorší, druhá mírně lepší, třetí jakš takš a čtvrtá nejrychlejší. A v tomto pořadí jsme dráhy i vyfasovali do rozjížděk. V 1.rozjížďce jsme dojeli na 2.místě s časem 56:77sec., kde nás porazila posádka Hybrid Dragons. V 2.rozjížďce jsme dojeli opět na 2.místě s časem 57:34sec., kde nás porazila posádka Sokol. V 3.rozjížďce jsme dojeli na 2.místě s časem 55:81sec., kde nás porazila posádka IP Fitness Kroměříž. Od průběžného 11.místa nás uklidňovalo jen to, že v neděli pojedem nejlepší čtvrtou dráhu a navíc se nám vrátí dva naši stabilní členové a jeden náhradník pojede za naši členku, a pokusíme se tak dostat z průběžného finále C do finále B a bojovat tak aspoň o 5.místo. Díky úžasné nedělní rozjížďce, kterou jsme jednoznačně vyhráli s časem 53:50sec., jsme se naprosto nečekaně dostali do finále A, s čímž v našem týmu nikdo nepočítal ani ve snu. Kdybychom se možná zabývali složitými propočty průběžného sobotního pořadí, nějaká malá šance na rapidní posud z C do A by třeba nebyla úplně vyloučena, ale v to opravdu nikdo nevěřil a tak jsme to ani neřešili. A ono se stalo... Díky posunu na průběžné 3.místo se součtem časů 3:43:42min. jsme o 0,06sec. přeskočili čtvrté Přerovské kapříky a od pátého místa a finále B nás dělilo 0,25sec. A tím jsme taky dostali opět čtvrtou dráhu, která garantovala medailový úspěch. Že z toho nakonec bude zlato ve sprintu 200m, a navíc jednoznačně o víc jak třetinu lodě, nikdo z týmu skutečně nečekal. O fatální obrat se především postarala dvakrát nedělní čtvrtá dráha, dva naši členové, kteří v sobotu nebyli, plus jeden kvalitní vypůjčený náhradník alternující za jednu naši členku, střízlivost a ještě větší motivace to pořádně "nak..vit" :-). Ve finále A dále vybojovali 2.místo IP Fitness Kroměříž s časem 54:87sec., 3.místo Pobřežní hlídka s časem 56:11sec. a 4.místo Přerovští kapříci s časem 56:59sec, kteří brázdili nejhorší 1.dráhu. Vloni jsme si to ve finále A rozdali s posádkami Kapříci na 2.místě, IP Fitness Kroměříž na 3.místě a Hybrid Dragons na 4.místě, kde však naše vítězství rozhodlo pár desítek centimetrů. Jako bonus ještě kapitánka udělala interview pro ČT1 do pořadu Moravskoslezský (Ostravský) deník (od 23:40min).

Sobotní podvečer vyplnily jízdy dlouhé tratě 1000m, kde jsme vyfasovali loď č.2 a před sebou měli posádku Dračí zdech Vitčice. Přes malé zaváhání na startu jsme tyto v obrátce dohnali a naší hlavou draka najeli do jejich lodě, protože nám jakožto rychlejší lodi nenechali v obrátce prostor. Obě lodě se skoro zastavily a musely se znovu rozjíždět. Z obrátky jsme vyjížděli na stejné úrovni, ale druhá loď do naší dvakrát najela a my jsme jí museli uhýbat, a celou cílovou rovinku nám seděli na vlně. Buď to bylo schválně nebo jejich kormidelnice není tak zkušená a silná, aby to zvládla. Díky kolizi jsme přišli o pár sekund, které nás zřejmě stály medaili, když nás od třetího místa dělily 4sec., a vyjeli jsme si tak bramborovou medaili 4.místo s časem 5:01:57min na dlouhé trati 1000m. Tuto smůlu jsme si ale bohatě vynahradili cennějším vítězstvím sprintu. Dračí zdech Vitčice v něm skončil na 12.místě, což samo o sobě tak trochu svědčí o průměrné fun úrovni.

Kojetínský festival dračích lodí je tak pro nás druhým závodem, ve kterém jsme obhájili pozici z předešlého roku. Prvním takovým závodem je Hranický festival dračích lodí, kde jsme v letech 2010 a 2011 získali v kategorii GP 200m 3.místo. Druhým je z hlediska pozice ještě trošku cennější vítězství v Kojetíně v kategorii FUN 200m 1.místo v roce 2011 a 2012!

Díky obzvláště stabilním poctivým členům, kormidelníkovi Mirkovi Kapounovi a dvornímu foto-video dokumentátorovi Janymu za skvělou práci! Jedním slovem - ÚŽASNÉ...

Sobotní porada kapitánů
Stavíme naši rotní základnu
Maky s Moravianem Markem se vydává k molu
Náš tým v složení zleva Berďa-Džino-Faitik-Kikin-Blanch-Storm-Lucka-Jarča-Jirka-Vláďa
Ditula čeká na svou závodní lodní premiéru
Vydáváme se na start první rozjíždky v 1.dráze
Rozjeli jsme 1.rozjíždku spolu s posádkami Dračí zdech Vitčice, Hostýnští draci a Hybrid Dragons
V první rozjížďce jsme dojeli na 2.místě v čase 56:77sec.
Ditula kontroluje dojezd do cíle
Dojíždíme po první rozjížďce, která byla tradičně naší poznávací, a ve které jsme si odbyli jízdu v nejhorší první dráze
Dobrou chuť! :-)
Zátiší pádel a podprd
Opět jsme zažehli týmový gril a uklohnili papání
Naše rotní základna u břehu Bečvy
Průběžné pořadí kategorie FUN po všech třech sobotních rozjížďkách, kde jsme až na neblahém 11.místě
Evule, Jarča a Peťa čekají na nástup na dlouhou trať
Džino celý nažhavený do dlouhé tratě
Rozjíždíme se na start dlouhé tratě
Naše posádka ve složení zprava Radim-Venca-Mike-Marek-Evule-Maky-Prochy-Peťa-David-Džino
Naše posádka ve složení zprava náhradníci z Dračího dechu-Blanch-Storm-Lucka-Jarča-Jirka
Najíždíme na start dlouhé tratě
Startujeme dlouhou trať jako druhá loď, pronásledujeme před sebou Dračí zdech Vitčice
Jsme v obrátce, kde jsme dojeli první loď Dračí zdech Vitčice a díky srážce jsme se zastavili a ztratili drahocenný čas
Svádíme boj v cílové rovince dlouhé tratě
Dračí zdech Vitčice nám sedí na vlně a vyváží se s náma do cíle
Kilák máme za sebou a jdeme hodnotit nepovedenou obrátku, která nás stála několik sekund
Tradiční rotní plácaná po vylodění
Výsledky dlouhé tratě 1000m, kde jsme vybojovali nepopulární 4.místo, o 4sec. za 3.místem, které jsme zřejmě ztratili v obrátce
Průběžné pořadí kategorie FUN po všech 4 sobotních rozjížďkách, kde jsme nečekaně poskočili z 11.místa na 3.místo do finále A
Týmové foto po famózní nedělní finálové jízdě A, kde jsme nečekaně získali 1.místo s časem 53:47sec.
Reportéři ČT s kapitánkou naší vítězné lodě domlouvají natočení reportáže
Radim s Ditulí ulovili pohár s šampusem
DJ David se kochá našimi obhájenými zlatými kojetínskými trofejemi
Peťa s dcerkou se kochá našimi obhájenými zlatými kojetínskými trofejemi
Evule, Blanch a Jarča se kochají našimi obhájenými zlatými kojetínskými trofejemi
Konečné pořadí kategorie FUN, kde jsme nečekaně vyhráli finále A v čase 53:47sec.
Maky diskutuje o organizačních lodních věcech s přerováky Moravian Dragons a Dragon Force